.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در اعتراض به ساخت شرکت آب معدنی:
استعفای 30 نفره اعضای شورا در رودبار
با توجه به قسم و تعهدی که اعضای شورا در شروع کار خود مبنی به عدم خیانت به مردم و نظام اسلامی یاد کرده اند و با توجه به درخواست مردم که اگر توانایی دفاع از حق ما را ندارید از مقام خود کنار بروید اعضای شورای 10 روستا از بخش رحمت آباد از مقام خود استعفا دادند.
استعفای 30 نفره اعضای شورا در رودبار

30 نفر از اعضای شوراهای اسلامی بخش رحمت آباد و بلوکات در اعتراض به ساخت شرکت آب معدنی در منطقه رحمت آباد رودبار استعفا دادند.

شعبانعلی جامه امروز در گفتگو با شمال نیوز اظهار داشت: کشاورزان 12 روستای محروم حوزه رودخانه سیاهرود رحمت آباد رودبار طی نامه‌ای اعتراض خود را در خصوص ساخت این شرکت به فرمانداری شهرستان اعلام نمودند.

رییس شورای بخش رحمت آباد و بلوکات تصریح کرد: با احداث شرکت آب معدنی دگاء اهالی روستاهای حوزه رودخانه سیاهرود شهرستان رودبار که عمدتا کشاورز هستند برای تامین آب مورد نیاز برای شالیزارهای خود با مشکل بزرگی مواجه خواهند شد.

وی با بیان اینکه کشاورزان 12 روستای محروم حوزه رودخانه سیاهرود اعتراض خود را به اطلاع مسوولان شهرستان رودبار رسانده‌اند، ادامه داد: کشاورزان 12 روستای محروم حوزه رودخانه سیاهرود رحمت آباد رودبار طی نامه‌ای اعتراض خود را در خصوص ساخت این شرکت به فرمانداری شهرستان اعلام کردند.

وی ادامه داد: با توجه به ارسال اعتراض کشاورزان به فرمانداری متاسفانه مجوز احداث شرکت آب معدنی در این روستا به بخشداری اعلام گردید.

وی با اشاره به استعفای 30 نفر از اعضای شوراهای اسلامی روستاهای بخش رحمت آباد رودبار خاطر نشان کرد: اعضای شورای بخش و روستاهای شیرکوه، انارکول، دارامحله، سندس، دیورود، چاک، پسین‌دره، دشتویل، رودخانه و کلسفروش با توجه به تعهدی که نسبت به مردم این روستاها دارند در اعتراض به عدم توجه مسوولان به درخواست مردم استعفای خود را اعلام نمودند.

وی ادامه داد: با توجه به قسم و تعهدی که اعضای شورا در شروع کار خود مبنی به عدم خیانت به مردم و نظام اسلامی یاد کرده اند و با توجه به درخواست مردم که اگر توانایی دفاع از حق ما را ندارید از مقام خود کنار بروید اعضای شورای 10 روستا از بخش رحمت آباد از مقام خود استعفا دادند.

جامه با بیان اینکه نقش شورا ها در بخش رحمت آباد وبلوکات فرمایشی شده گفت: هرگاه مسئولین با مشکلی روبرو می شوند به شورا ها مراجعه می کنند تا شورا ها سپر بلای آنها بشوند اما اگر شورا ها حقی داشته باشند مسئولین توجهی به آنان ندارند.

لازم بذکر است رودخانه سیاهرود بخش رحمت آباد و بلوکات که عمده آب آن از طریق چشمه دگا تامین می شود 180 هکتار از اراضی شالیزاری و باغات مجاور 12 روستای این بخش را آبیاری می کند .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.096 seconds.